Job 20 van 59


Report this listing

Solliciteren



business & talent partner finance melle


Functie

Zijn commercieel werk en rekruteren jouw sterktes? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Als Business & Talent Partner ga jij op zoek naar de ideale kandidaat.

De juiste kandidaten komen niet uit de lucht gevallen, dus een groot deel van je tijd zoek je ze zelf actief via verschillende kanalen.

Je bent verantwoordelijk voor het gehele proces, van prospectie tot intake van nieuwe vacatures, van de zoektocht naar de geschikte kandidaat, interviews en testing, tot de closing!

Wat wordt er concreet van jou verwacht in deze gevarieerde functie?

- Je prospecteert actief in de regio Brussel/Melle/Antwerpen

- Je onderhandelt het samenwerkingscontract met jouw (potentiële) klant

- Je bent verantwoordelijk voor de intake van de vacature

- Je stelt een wervende vacaturetekst op en post deze op onze verschillende kanalen

- Je genereert en beheert de instroom van kandidaten en gaat zelf proactief op zoek in onze databases

- Je valideert cv¿s, doet telefonische screenings, legt testen af en houdt diepte-interviews met je kandidaten

- Je stelt je kandidaten voor aan de klant en volgt het verdere proces nauwgezet op tot de ¿closing¿ van je kandidaat.

Kortom, je bent end to end verantwoordelijk voor het recruitment proces.

Dit is een interne vacature om te werken bij Randstad. Gelieve rechtstreeks via deze link https://www.randstad.be/nl/over-ons/werken-bij-randstad/interne-vacatures/business-talent-partner-finance-melle_melle_AFASRSNL-3031/ te solliciteren.

Bedrijfsprofiel:

Randstad Search & Selection is een erkend wervings -en selectiekantoor en maakt deel uit van de Randstad groep. Als partner voor diverse ondernemingen gaan wij op zoek naar de juiste professional. Hierin werken wij met diverse specialisaties zoals Sales & Marketing, IT, Life Sciences, HR en Engineering.

Om het Finance team te versterken zijn wij op zoek naar een business & talent partner.

Binnen dit ervaren team ga je je focussen op de diepgaande werving en selectie van finance profielen en op business ontwikkeling.

Jouw profiel

- Je bent in het bezit van een bachelor- of masterdiploma

- Je staat commercieel stevig in jouw schoenen

- Je bent gedreven, zelfstandig, resultaatgericht en een doorzetter

- Je bent een echte teamspeler en zet de noden van het team boven je eigen belangen

- Je kan kandidaten en klanten probleemloos in het Nederlands aanspreken

- Je werkt vanuit het kantoor te Melle en op de hoofdzetel in Brussel. Ook een paar dagen thuiswerk is een optie in deze functie.

10 goede redenen om te solliciteren: 1. werken bij Randstad, is werken bij een top employer. 2. we leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn 3. focus op jouw groei en ontwikkeling: feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat 4. een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 107€/maand 5. maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie 6. 32 dagen vakantie + adv vrij te kiezen in opname 7. laptop + smartphone + data abonnement 8. een bedrijfswagen en tankkaart 9. extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering) 10. interessante bonusregeling Solliciteren? Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • Dossiers van werkzoekenden beheren

Aanbod

10 goede redenen om te solliciteren:

1. werken bij Randstad, is werken bij een top employer.

2. we leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn

3. focus op jouw groei en ontwikkeling:

feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat

4. een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 107€/maand

5. maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie

6. 32 dagen vakantie + adv vrij te kiezen in opname

7. laptop + smartphone + data abonnement

8. een bedrijfswagen en tankkaart

9. extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering)

10. interessante bonusregeling

Solliciteren?

Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht